Subject: FW: Koidu küla Koru ja Väike-Koru DP põhja poolne juurdepääsu tee lahendus
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 09:26:19 +0300

Palun reg

From: Aive Mikk <[email-masked]>
Sent: Monday, July 1, 2024 12:13 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: Kalle Pungas <[email-masked]>
Subject: Koidu küla Koru ja Väike-Koru DP põhja poolne juurdepääsu tee 
lahendus

Tere

Arutasime osakonna siseselt veel korra Teie saadetud märkusi ning leiame, et 
põhja poole ei ole otstarbekas ringistmiku rajada, sest seal ei ole väga 
suurt liiklust. Valla ettepanek on, et detailplaneeringus näidatud sisetee 
võiks kohe välja ehitada peateena ning vana tee (Jõeveere tee) jääks 
kõrvalmaanteeks.

LugupidamisegaAive Mikk

planeeringute spetsialist

GSM  <tel:+372%20527%200869> +372 527 0869

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>